Vrácení, výměna a reklamace

Vrácení, výměna a reklamace

Netrefili jste se ve velikosti nebo střihu? To se může stát.
Nakupování online není totéž jako návštěva butiku – a i přes jasné míry oblečení prostě padnout nemusí.

Nemějte obavy, vše s vámi rádi vyřešíme.
Zakoupený kousek můžete vrátit nebo vyměnit za jiný – a my se postaráme o hladký průběh. 

 

Jak postupovat?

Kontaktujte nás na e-mailu eshop@thenewnew.cz nebo zavolejte na telefon +420 739 867 906. My vám vygenerujeme štítek pro vrácení skrze síť Zásilkovny - je to rychlé, snadné a pro vás ZCELA ZDARMA.

 

Pokud se rozhodnete zboží vracet sami, prosíme zaslat balíček na adresu:

Mgr. Helena Vildová

Bezručova 69/6

602 00 Brno – Staré Brno

 

Jak balíček připravit?

Prosíme, věnujte pozornost stavu oblečení, které posíláte zpět.
✅ Vracejte pouze čisté, složené a nepoškozené oblečení v původním stavu a obalu. Oblečení balíme do látkových obálek - i tu je nutné nám vrátit!
❌ Oblečení, které bylo nošené nemůžeme přijmout. 

 

Nezapomeňte přiložit:

  • své jméno a příjmení,
  • číslo objednávky

 

Co když se oblečení vrátí poškozené?

Pokud se nám vrátí zboží, které je nějak poškozené a neumožňuje další prodej – například zmačkané, navoněné, se skvrnami apod., musíme ho zlevnit, nebo ho už nemůžeme zařadit zpět do nabídky.

Proto si vyhrazujeme právo na to, že vám v takových případech můžeme vrátit jen poměrnou část z ceny zboží.

 

Kdy dostanete zpět peníze?

Obvykle do 14 dnů od předání balíčku dopravci. Často to stihneme i dříve.

Chcete zboží vyměnit?

Ano, výměna je možná! Abychom vše zvládli bez zmatků, prosíme o následující postup:

  1. Vytvořte novou objednávku na požadované zboží.
  2. Do poznámky uveďte „výměna“ a objednávku prozatím neplaťte.
  3. Spojte se s námi (viz výše) a domluvíme se na vrácení zboží.

Pokud bude nové zboží levnější, vystavíme vám dobropis na rozdíl ceny. Pokud bude dražší, zašleme vám údaje k doplacení.