Vrácení, výměna a reklamace
Vrácení, výměna a reklamace
Netrefili jste se ve velikosti nebo střihu? To se může stát.
Nakupování online není totéž jako návštěva butiku – a i přes jasné míry oblečení prostě padnout nemusí.
Nemějte obavy, vše s vámi rádi vyřešíme.
Zakoupený kousek můžete vrátit nebo vyměnit za jiný – a my se postaráme o hladký průběh.
Jak postupovat?
Kontaktujte nás na e-mailu eshop@thenewnew.cz nebo zavolejte na telefon +420 739 867 906. My vám vygenerujeme štítek pro vrácení skrze síť Zásilkovny - je to rychlé, snadné a pro vás ZCELA ZDARMA.
Pokud se rozhodnete zboží vracet sami, prosíme zaslat balíček na adresu:
Mgr. Helena Vildová
Bezručova 69/6
602 00 Brno – Staré Brno
Jak balíček připravit?
Prosíme, věnujte pozornost stavu oblečení, které posíláte zpět.
✅ Vracejte pouze čisté, složené a nepoškozené oblečení v původním stavu a obalu. Oblečení balíme do látkových obálek - i tu je nutné nám vrátit!
❌ Oblečení, které bylo nošené nemůžeme přijmout.
Nezapomeňte přiložit:
- své jméno a příjmení,
- číslo objednávky
Co když se oblečení vrátí poškozené?
Pokud se nám vrátí zboží, které je nějak poškozené a neumožňuje další prodej – například zmačkané, navoněné, se skvrnami apod., musíme ho zlevnit, nebo ho už nemůžeme zařadit zpět do nabídky.
Proto si vyhrazujeme právo na to, že vám v takových případech můžeme vrátit jen poměrnou část z ceny zboží.
Kdy dostanete zpět peníze?
Obvykle do 14 dnů od předání balíčku dopravci. Často to stihneme i dříve.
Chcete zboží vyměnit?
Ano, výměna je možná! Abychom vše zvládli bez zmatků, prosíme o následující postup:
- Vytvořte novou objednávku na požadované zboží.
- Do poznámky uveďte „výměna“ a objednávku prozatím neplaťte.
- Spojte se s námi (viz výše) a domluvíme se na vrácení zboží.
Pokud bude nové zboží levnější, vystavíme vám dobropis na rozdíl ceny. Pokud bude dražší, zašleme vám údaje k doplacení.